FAQ

1. W jaki sposób mogę znaleźć element Chcę kupić?
    Znajdź na stronie głównej kategorię elementu, który chcesz kupić (na liście kategorii na górze strony pod tytułem miejscu), przesuń kursor myszy na nazwę kategorii, zobaczysz listę podkategorii. Wybierz jedną swój przedmiot należy, i będzie cię do przeniesiony do strony produktu. Można wybrać element, który chcesz kupić tutaj.
2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
    Po kliknięciu na element, którego szukasz, wybierz rozmiar, a następnie wypełnij ilości, a następnie kliknij Dodaj do Koszyka. Zapoznaj się z produktów w koszyku. Wprowadź kupony lub kody rabatowe jeśli masz jakiekolwiek. Gdy jesteś gotowy, kliknij przycisk Przejdź do kasy. Wybierz swój czek na metodę jako gość lub zarejestrowanego odbiorcy (zarejestrowani klienci mogą logować się z prawej strony). Kliknij przycisk Kontynuuj, a zostaniesz przeniesiony do strony płatności. Proszę wskazać cel dla danego produktu, sposobu płatności oraz adres rozliczeniowy. Sprawdź informacje o zamówieniu. Możesz edytować swój adres i informacje dotyczące płatności. Wybrać "Process" aby zakończyć kasę. Nie zapomnij, aby zachować informacje o zamówieniach w bezpiecznym miejscu na wypadek, że może trzeba sprawdzić stan swojego zamówienia.
3. W jaki sposób wysłać swoje zakupione przedmioty?
    Kiedy otrzymaliśmy płatności, będziemy radzić sobie z zamówieniem z 24 hours.If wszystko pójdzie dobrze, wyślemy go w 2 dni.
4. Jak długo będzie paczka przybył nasz kraj?
    Po tym jak go wysyłamy Zwyczajne paczka będzie w ciągu 5-7 dni roboczych przesyłki podczas całego procesu pocztowym. Dobrze, ze względu na nieprzewidziane okoliczności, czas będzie trwać nieco dłużej. Proszę nie martwić się o niego.
5. Jak śledzić moje zamówienie?
    Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem na naszej stronie internetowej, można śledzić swoje zamówienie za pomocą "Zamówienie Zapytanie" link. Albo nasza obsługa klienta może pomóc śledzić order.And gdy mamy tropi od wyraźnej firmy, możemy również wysłać go i link śledzenia do śledzenia statusu paczkę za.
6. W jaki sposób mogę znaleźć przedmioty wielkości figurę mnie?
    Można znaleźć tabelę rozmiarów poniżej polu Rozmiar zaznaczania.
7. W jaki sposób mogę zmienić moje zamówienie lub anulować moje zamówienie?
    Kiedy otrzymaliśmy płatności, zajmiemy się zamówienia w ciągu 2 dni. Więc jeśli prawdziwe chcą ją zmienić lub anulować ją, mamy nadzieję, że może nam pan powiedzieć, w ciągu 2 dni. Bo jeśli wysyłamy go, trudno jest zatrzymać paczkę dla Ciebie. Więc mamy nadzieję, że można zrozumieć.
8. W jaki sposób mogę przywrócić elementy do swojej firmy?
    Jeśli jakość produktu nie jest problemem, nie możemy przyjąć zwrotu it.If istnieje kilka problemów towarów (na przykład, plama lub linia nie odciął wyraźnie), mamy nadzieję, że można ją umyć i oczyścić , wtedy podamy nasz gość odpowiednią rekompensatę. Jeśli rozmiar jest mały dla Ciebie, lub po otrzymaniu jersey, można znaleźć nie podoba i tak dalej, to problemem nie przyjmujemy .so nadzieję, że można zrozumieć nas.
9. Ile metody płatności są akceptowane?
    Możemy otrzymał płatności za pośrednictwem karty Visa, Master Card.